پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
کشاورزی بدون سموم

کشاورزی بدون سموم

- 1402/11/10

شرکت کاوش رویان پارس مستقر در مرکز رشد فناوری گناباد، در زمینه تولید کود و ترکیبات جهت تقویت گیاهان و کنترل غیرشیمیایی آفات و بیماریها فعالیت کرده و در نمایشگاه تخصصی کشاورزی مشهد حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد، نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی شامل نهاده‌ها و سیستم‌های آبیاری از 4 لغایت 7 بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار شد‌.

شرکت کاوش رویان پارس مستقر در مرکز رشد فناوری گناباد، در زمینه تولید کود و ترکیبات جهت تقویت گیاهان و کنترل غیرشیمیایی آفات  و بیماریها با تولیداتی که مصرف سموم را بطور چشمگیری کاهش و در بیشتر موارد به صفر میرساند در این نمایشگاه حضور یافت.

هدف از برپایی این نمایشگاه ، آشنایی کشاورزان و دغدغه‌مندان حوزه کشاورزی با محصولات نوین ،ایجاد اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان  و توسعه صادرات در حوزه کشاورزی بود.

نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و آب‌رسانی، پهپاد‌های سم‌پاشی و شرکت‌های فعال در حوزه مهندسی کشاورزی با حضور در این نمایشگاه، محصولات خود را ارائه کردند.

شایان ذکر است نمایشگاه تخصصی کشاورزی با همکاری اداره جهاد کشاورزی، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان ،پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی و پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.

دانلود پیوست خبر سید ابوالقاسم حقایقی مقدم سید ابوالقاسم حقایقی مقدم کاوش رویان پارس
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.